sobota, 1 października 2016

Konkurs z Gateau - Paryska chwila przyjemności

Jest mi niezmiernie miło Was poinformować, że zostałam zwycięzcą w konkursie organizowanym przez Gateau Paryską Chwilę Przyjemności.

Zadaniem konkursowym było napisać, który smak bezy jest według mnie najlepszy i dlaczego. 
Moja odpowiedź brzmiała: "Najbardziej smakuje mi beza z czekoladą mieszaną. Beza to coś, co jest delikatne, puszyste jak obłoczek. Czekolada przecież uwalnia endorfiny. Jedząc bezę z czekoladą czuję się tak szczęśliwa jakbym latała w chmurach, jakbym siedziała na chmurce i machała nóżkami, jak mała, lekka dziewczynka. Taka chwila zapomnienia na pewno przyda się np. w poniedziałkowy dzień, żeby dodać sobie energii i radości na cały tydzień!"

Nagrodą było "Fantazyjne pudełko", czyli zestaw czterech wybranych dużych bez i cztery delicje bezowe.

Wybrałam bezę z czekoladą truskawkową, karmelową, mieszaną i z orzeszkami. Delicje są przełożone kremem orzechowym, czekoladowym, z białej czekolady i konfiturą różaną.

Jest to jedna z najlepszych nagród jakie mi się zdarzyły, w końcu jestem miłośnikiem słodyczy, a bezę bardzo lubię.
Dla smakosza jest to coś niezapomnianego.

Serdecznie polecam beziarnię Gateau w Gliwicach.

Kasia



2 komentarze: