sobota, 5 listopada 2016

Konkurs z marką DAWTONA

Jest mi miło Was poinformować, że zwyciężczynią w konkursie organizowanym przez markę DAWTONA.



Zadaniem konkursowym było przedstawienie propozycji na wykorzystywanie szklanych pojemników po produktach Dawtona i wyjaśnić dlaczego właśnie tak.

Moja odpowiedź brzmiała: "Ja wykorzystuję słoiki po Waszych sokach na domowe wazoniki. Z siostrzeńcem obklejamy je wydzierankami z papieru przylepnego albo malujemy na nich farbkami do szkła. Z słoików po dżemach robimy świeczniki - przyklejamy różne kolory bibuły i ozdabiamy brokatem lub ćwiekami. Włożona do środka świeczka daje super efekty. Takie słoiki również obklejamy na różne kolory i mamy pojemniczek na długopisy. Robimy tak, ponieważ uważamy, że recykling jest opłacalny. Ja sama słoiki z Waszych dżemów czy sposób wykorzystuję również do domowych przetworów. Oszczędzam i nie muszę kupować nowych słoików, a przy okazji dbam o środowisko.


Nagrodę jaką otrzymałam to: kubek firmowy, puszkę pomidorów całych, borówkę do mięsa w słoiku, ketchup pikantny i przecier pomidorowy.

Serdecznie dziękuję!

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz