sobota, 5 maja 2018

Pasta z dymką, suszonymi pomidorami i oliwkami

Na śniadanie i kolację proponuję szybką do zrobienia pastę z suszonymi pomidorami, oliwkami i dymką. Bez zbędnych dodatków, idealnie doprawioną z domowym serkiem jogurtowym.




Składniki:

  • 100 g serka kremowego naturalnego
  • dwie garście posiekanej cebulki dymki
  • 5 suszonych pomidorów
  • 3 łyżki oliwek zielonych
  • sól, pieprz do smaku
Sposób przygotowania:
1. Suszone pomidory i oliwki kroimy w drobną kostkę. 
2. Serek przekładamy do miski. Wrzucamy cebulkę, pomidory, oliwki.
3. Doprawiamy solą i pieprzem.

Smacznego!


Ja swój serek kremowy wykonałam z jogurtu naturalnego, w urządzeniu do robienia serka, który wygrałam w konkursie z mniammniam.pl (pisałam o tym tu). Dzięki temu wiem, że mój serek jest lekki i nie ma w sobie żadnej chemii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz