sobota, 9 stycznia 2016

Zielono mi! czyli romans kurczaka z brokułem

Wiedzieliście, że brokuły to inaczej kapusta szparagowa? Zawiera bardzo dużą ilość witaminy C. 200 g tego warzywa dostarcza nam dzienne zapotrzebowanie tej witaminy. Warto je podawać gotowane lub przemyte między innymi składnikami.  Ja przemyciłam je z kurczakiem. Ukryte w środku dodają koloru daniu i wiosenności :)


 liczba porcji: 2          czas: 45 minut                poziom: łatwy                            

     Składniki:
  • 2 filety z kurczaka
  • 1 główka brokułów
  • 1 jajko
  • bułka tarta
  • sól, pieprz
  • ulubione przyprawy

1. Brokuły blanszuję, rozdrabniam widelcem. Dodaję sól i pieprz.
2. Z piersi z kurczaka usuwam błonki, myję i osuszam. Następnie tłukę na cienkie kotlety.
3. Mięso przyprawiam ulubionymi przyprawami i na całej długości nakładam warstwę brokuł, następnie zwijam w roladki. Ja otoczyłam je jajkiem i bułką tartą, aby się nie otwarły.
4. Smażę na rozgrzanej patelni, na małym ogniu, z każdej strony na złocisty kolor.
5. Tak przygotowane danie podaję z ziemniaczanym puree i gotowanymi warzywami.

Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz