sobota, 1 lipca 2017

Sałatka ziemniaczana z fasolką szparagową

Czy wy też zastanawiacie się w jakiej postaci podawać warzywa do kotletów? Ja też się nad tym zastanawiam. W lodówce miałam ziemniaki i fasolkę szparagową. Nie chciałam przygotowywać standardowych "tłuczonych" ziemniaków i gotowanej fasolki. Wpadłam na pomysł, żeby przygotować z tego smaczną sałatkę. Warzywa pokroiłam w dużą kostkę i ugotowałam na parze. Połączyłam z sosem przygotowanym z musztardy i miodu. Na prawdę wyszedł z tego smaczny dodatek.



porcji: 4 czas przygotowania: 25 minut  poziom: łatwy

Składniki:

Sałatka:
  • 600 g ziemniaków
  • 150 g fasolki szparagowej
  • 2 ogórki zielone gruntowe
  • zielona cebulka
  Sos:

  • 1 łyżka miodu płynnego
  • 1 łyżka musztardy
  • sok z 1/2 cytryny

Sposób przygotowania:

Sałatka:

  1. Ziemniaki obieramy, myjemy i kroimy w grubą kostkę.
  2. Fasolkę szparagową myjemy, usuwamy końcówki i kroimy na połówki.
  3. Warzywa gotujemy na parze, tak aby były miękkie ale nie rozgotowane.
  4. Ogórki zielone myjemy, obieramy z skórki i kroimy za pomocą obieraczki do warzyw w cienkie paski.
  5. Zieloną cebulkę myjemy i kroimy w krążki.
  6. Ziemniaki i fasolę mieszamy z sosem, dodajemy zwijane w rulon ogórki i posypujemy zieloną cebulką.
Sos:
  1. Wszystkie składniki ze sobą łączymy.




Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz