piątek, 18 sierpnia 2017

Mus czekoladowy - bez laktozy, cukru, glutenu

wiele razy czytałam achy, echy nad musem z awokado. Aż sama musiałam zrobić. I nie zawiodłam się. Szczególnie smakuje mojemu 9-miesięcznemu synowi.


porcji: 2  poziom: łatwe  czas przygotowania: 5 min.

Składniki:

  • dojrzałe awokado
  • bardzo dojrzały banan
  • 2 łyżeczki kakao
  • ew. owoce ulubione
  • dla dzieci powyżej 1 r.ż. - miód do smaku
Sposób przygotowania:
1. Do pojemnika dodaj awokado, banana pokrojonego w cząstki i kakao (ew. miód do smaku)
2. Wszystko dokładnie zblenduj na gładką masę.
3. Podawaj schłodzone z ulubionymi owocami.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Idealny mus do mojego słodkiego chlebka. Pozdrawiam :D
    https://alternatywypiecipol.blogspot.com/2017/08/fit-chlebek-bez-maki-na-osode-zycia.html

    OdpowiedzUsuń