piątek, 26 października 2018

Tradycyjna pasta z twarogu z rzodkiewką i ogórkiem

Zauważyłam, ze na naszym blogu jest niewiele tradycyjnych potraw. Dlatego postanowiłam wrócić do standardowych przepisów. Jednym z nich jest właśnie pasta z twarogu z rzodkiewką i ogórkiem. Rzadko też przygotowywałam takie potrawy, może dlatego, że w domu było mało chętnych do ich jedzenia. Ale teraz czas wrócić. Nareszcie mam z kim się dzielić tymi przysmakami. Moje maluchy zajadały się tą pastą aż uszy się trzęsły :) jak miło popatrzeć :)

Czas: 20 min.         Porcji: 4         Poziom: łatwy

Składniki:
  • 200 g twarogu 
  • 1/2 zielonego ogórka
  • 4 rzodkiewki
  • 1/2 pączku zielonej cebulki
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • Sól, pieprz
Dodatkowo:
  • Deska
  • Nóż
  • Obieraczka lub nożyk do warzyw
  • Talerz
Krok po kroku
  1. Ogórek myjemy, obieramy z skórki. 
  2. Rzodkiewkę z ogórkiem trzemy na tarce na małych oczkach.
  3. Zieloną cebulkę kroimy w drobne krążki.
  4. Twaróg rozdrabniamy widelcem i mieszamy z jogurtem. Dodajemy ogórek, rzodkiewkę i cebulkę zieloną.
  5. Doprawiamy solą i pieprzem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz